Wednesday 3 April 2024

Mijn allergiemedicijn is zeer succesvol bij de behandeling van deze verschrikkelijke ziekte

 


Elke tweede persoon op de planeet heeft last van verschillende allergieën. Velen hebben mildere symptomen en sommige hebben ernstiger symptomen (ongeveer 2 weken), waarbij die persoon voor zijn leven moet vechten! Ieder jaar begin maart had ik een blad allergie: duizend keer per dag niezen, tranen in mijn ogen, branderig gevoel in mijn neus en ogen en dat verzachtte ik met wat pillen van de drogisterij. Elk jaar dus! En mijn vrouw kreeg ongeveer vijftien dagen na mij een allergie als het begint te bloeien. Ze had een veel ernstiger vorm van een allergie. Haar hoofd is dan helemaal opgezwollen - je kunt haar niet herkennen en haar ogen zijn bijna gesloten. Het is verschrikkelijk! Op een dag kwam ik op het internet een verhaal tegen van de Servische tennisser Novak Djokovic, die zei dat hij vaak één sapje drinkt en dat het goed is voor de gezondheid. Hij zegt niet waarom dat specifieke sap echt goed voor je is - misschien weet of wil hij niet alles onthullen wat de doktoren hem achter het gordijn vertelden (laten we niet vergeten dat hij de beste experts ter wereld heeft), waarschijnlijk om geen problemen te krijgen. En ik denk dat als beroemde topsporters dat zeggen, moeten ze gelijk hebben en ik dronk dat sap ongeveer twee maanden lang, elk weekend vóór de allergie-aanval begon in maart. Dat jaar 2023, begin maart, verscheen de allergie die ik had moeten hebben niet (ik heb alleen twee dagen een beetje geniesd), maar mijn vrouw had begin april dit jaar geen klachten (misschien zit er minder gif in haar lichaam)...

Toen we op een dag samen koffie dronken, vroeg ik haar: hoe komt het dat niemand van ons dit jaar allergieën had? Het hele leven is een soort schaakspel(ik was een amateur-schaakmeester op tienjarige leeftijd), begon ik feiten, d.w.z. schaakstukken in mijn hoofd te ordenen en kwam op het idee dat de reden waarom de allergie niet verscheen, misschien de reden was door het sap van Novak Djokovic. En om daar achter te komen, herinnerde ik me hetzelfde jaar dat de zus van mijn vrouw, die in Servië woont, in augustus een nog ernstiger vorm van ambrosia-allergie had. De doktoren kwamen elk jaar naar haar toe om haar injecties te geven zodat ze niet zou stikken door ambrosiaallergie, zodat ze kon overleven. We hebben haar overgehaald om dit sap twee maanden vóór augustus te gaan drinken, en ze gehoorzaamde. Ze had die zomer slechts twee dagen milde symptomen en artsen met injecties waren niet nodig. Ik was dit jaar 2024 begin maart samen met mijn vrouw aan het wachten of we allergieën zouden krijgen, maar niemand heeft iets. SELDERIJ reinigt ,in combinatie met komkommer met schil en biologisch appelsap, de interne darmen en maag van gifstoffen die zich daar al jaren ophopen. Op deze manier wordt ons lichaam gezonder en schoner van gifstoffen en hebben we niet meer de allergieën die we krijgen door het eten van gemodificeerd kunstmatig voedsel. Ik heb ook de manier van eten gecorrigeerd, en in plaats van varkensvlees, rundvlees, kip, paté en worstjes ben ik overgestapt op zeevis kibbeling en soms gebruik ik paddenstoelen als voedsel, die hetzelfde effect hebben als wanneer je vlees eet.>>>
...........................................................................................................................................


Bereiding van een anti-allergie drank: nijd eerst 3 kroppen bleekselderij met blad in kleine stukjes (https://www.allergenenconsultancy.nl/product/boeken-en-publicaties/specificatieblad-selderij), snijd vervolgens één grote komkommer met schil in kleinere stukjes en doe deze in de mixer. Vervolgens wordt er één liter biologisch appelsap aan de mix toegevoegd en dit wordt een minuut of twee door elkaar gemengd. Dit sap is voor drie personen - een glas voor elk! Dit sap wordt elke week gedronken, twee maanden vóór het begin van de allergie... Geef dit anti-allergie drankje ook aan anderen. U kunt dit recept het beste uitprinten, omdat er kans is op censuur op het internet en het artikel dan niet meer te vinden is.


No comments:

Post a Comment